인송문화관 홈페이지

자유게시판

қарым қатынас психологиялық категория ретінде - қарым қатынас теориясы

페이지 정보

profile_image
작성자 Nancee
댓글 0건 조회 62회 작성일 24-07-06 03:05

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=қарым+қатынас+психологиялық+категория+ретінде+қарым+қатынас+теориясы
 
 
қарым қатынас психологиялық категория ретінде - қарым қатынас теориясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Кіріспе. Курстық жұмыстың тақырыбының өзектілігі: қарым-қатынас әдіснамалық, теориялық және эмпирикалық деңгейде соңғы жылдары зерттеле бастады. Соған қарамастан, жалпы психологиялық. Ынтымақты қарым – қатынастар (Жақсы достар арасындағы қарым қатынастар). Осы қарым – қатынастардың жалпы сипаты іс барысында, жұмыс үстінде көрінсе, оны іскерлік (ресми) қарым – қатынас түріне жатқызуға болады. Ал, оларды тек сезім сипаатынан байқасақ, онда жеке (ресми емес) қарым – қатынас түріне жатқызамыз. Жұмыста болатын қарым – қатынастар адамдардың нұсқауда көрсетілген тәртіпті орындаумен байланысты. Осыған орай, біреулердің тәртіпті, іскер, жауапты деп санаса, оған ризашылдық білдірсе, ал керісінше болса, наразылық сезімдері пайда болады. Іскерлік қарым – қатынастар жеке бас қарым – қатынасына айналуы мүмкін. Қарым-қатынас барысында адамдардың танымдық хабарлармен, ақпаратпен, тәжірибемен, біліммен, дағдылармен алмасуы және өзара түсінісуі, бірін-бірі қабылдауы жүзеге асады. Қарым-қатынастың интерактивті, коммуникативті, перцептивті деген үш жағы және мезо, макро, микро, рухани, іскер, т.б. деңгейлері болады. Негізгі қызметі: 1) ақпараттық-коммуникативтік (ақпарат алмасу және адамдардың бірін-бірі тануымен байланысты); 2) реттеуші-коммуникативтік (адамдардың іс-әрекетін реттеу және біріккен әрекетті ұйымдастыру); 3) аффективті-коммуникативтік (адамның эмоционалдық аясымен байланысты). Осы қарым – қатынастардың жалпы сипаты іс барысында, жұмыс үстінде көрінсе, оны іскерлік (ресми) қарым – қатынас түріне жатқызуға болады. Ал, оларды тек сезім сипаатынан байқасақ, онда жеке (ресми емес) қарым – қатынас түріне жатқызамыз. Жұмыста болатын қарым – қатынастар адамдардың нұсқауда көрсетілген тәртіпті орындаумен байланысты. Осыған орай, біреулердің тәртіпті, іскер, жауапты деп санаса, оған ризашылдық білдірсе, ал керісінше болса, наразылық сезімдері пайда болады. Іскерлік қарым – қатынастар жеке бас қарым – қатынасына айналуы мүмкін. Ынтымақты қарым – қатынастар (Жақсы достар арасындағы қарым қатынастар). Осы қарым – қатынастардың жалпы сипаты іс барысында, жұмыс үстінде көрінсе, оны іскерлік (ресми) қарым – қатынас түріне жатқызуға болады. Ал, оларды тек сезім сипаатынан байқасақ, онда жеке (ресми емес) қарым – қатынас түріне жатқызамыз. Жұмыста болатын қарым – қатынастар адамдардың нұсқауда көрсетілген тәртіпті орындаумен байланысты. Осыған орай, біреулердің тәртіпті, іскер, жауапты деп санаса, оған ризашылдық білдірсе, ал керісінше болса, наразылық сезімдері пайда болады. Іскерлік қарым – қатынастар жеке бас қарым – қатынасына айналуы мүмкін. Қарым-қатынас стратегиясы үшке бөлiнедi. 1-шi ашық-жабық қарым-қатынас. Ашық қарым-қатынаста әр адам өзiнiң көзқарасын жеткiзе бiлуi және басқалардың. Тұлғааралық қарым қатынас. Қарым қатынас моделі. Қарым қатынас формалары. Манипуляторлар мен актуализаторлар тұлғасының белгілері. В.А. Кан-Калик қарым-қатынасты адамгершілік құндылық потенциалына ие дейді. Ресей психологыБ.Ф.Ломов қарым-қатынас іс-әрекетінің әр түрлі формалары, деңг 5 слайд. В.М. Бехтерев (1907, 1921) әлеуметтік психологиялық теориясында қарым – қатынас процесін және социализацияның механизімі сияқты адамдардың бір-біріне өзара психикалық ықпалын, оның дамуын кіргізді. Әлеуметтік психолог М.Г.Андреева Сондай – ақ қарым–қатынасты зерттеуде оны 9 слайд. Яғни қарым-қатынас адамның психологиялық дамуының маңызды факторы. Қарым-қатынас құралдарына келетін болсақ, 14 слайд. Вербальды емес қарым-қатынас құралы ретінде сөздік тілді қолданбайды. Қарым-қатынас ерекшеліктерінің теориялық негізі Психология ғылымындағы негізгі ұғымдардың біреуі қарым-қатынас. Қарым-қатынассыз жеке адамды түсіну, оның дамып-жетілуін талдау мүмкін емес. Қарым-қатынас адамның тіршілік әрекетінің маңызды негізі бола келе, ертеден барлық ғылымдар үшін қызықты тақырыптардың бірі екені анық. Қарым-қатынас жасау және дамыту жолдары. 1. Қарым-қатынасқа психологиялық сипаттама. түсуді қажетсінеді. Мәселен, нәрестенің анасымен тілдесуі қажеттілігін. жүр. Сөйтіп басқалармен қарым. Қарым-қатынассыз қоғам ыдырап кетеді. Адамның психикасы айналасындағылармен қарым-қатынас жасау процесінде ғана қалыптасады, қоғамдық тәрбие арқылы адам белгілі мазмұнға ие болады. Қарым-қатынас жасау мүмкіндігінен айырылған адам ойдағыдай дами алмайды. Қарым – қатынас дегеніміз- тіл арқылы пікір алмасу. Қарым-қатынас ұғымы әлеуметтілік себептілік, адам психикасының рөлі жеке тұлғаның әлеуметтенуі туралы қағиданы негіздеу үшін қолданылды. Қарым-қатынас психологиясының пәні адамдардың қарым-қатынастары болып табылады. Сондықтан, қарым-қатынас психологиясы адамдардың өзара қарым-қатынас заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Қарым-қатынас психологиясы қамтитын сұрақтар: Адами қатынас деген не? Оның ерекшеліктері мен механизмдері қандай? -Жеке адам белгілі бір топ мүшесі болған сәтте қандай өзгеріске ұшырайды, өзін қалай ұстайды? Неге оның мінез-құлқында өзгерістер пайда болады? ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘСЕЛЕСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ атты Мақала, пәні Психология. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Тұлғаның қалыптасуының ең маңызды факторларының бірі қарым қатынас. Қарым-қатынас – адамдар арасында бірлескен іс-әрекет қажеттілігін туғызып, байланыс орнататын күрделі келген процесс; екі немесе одан да көп адамдардың арасындағы танымдық немесе эмоционалды ақпарат, тәжірибе, білімдер, біліктер, дағдылар алмасу, тұлғалар мен топтар дамуының және қалыптасуының қажетті шарты болып табылады. Қарым-қатынас «топ», «ұжым» деген ұғымдармен тікелей байланысты. Адам баласы жалғыз жүріп, көздеген мақсат-мұратына жете алмайды, сондықтан ол ылғи да басқалармен бірлесіп тіршілік етуі. Қарым-қатынас барысында адамдардың танымдық хабарлармен, ақпаратпен, тәжірибемен, біліммен, дағдылармен алмасуы және өзара түсінісуі, бірін-бірі қабылдауы жүзеге асады. Қарым-қатынастың интерактивті, коммуникативті, перцептивті деген үш жағы және мезо, макро, микро, рухани, іскер, т.б. деңгейлері болады. Негізгі қызметі: 1) ақпараттық-коммуникативтік (ақпарат алмасу және адамдардың бірін-бірі тануымен байланысты); 2) реттеуші-коммуникативтік (адамдардың іс-әрекетін реттеу және біріккен әрекетті ұйымдастыру); 3) аффективті-коммуникативтік (адамның эмоционалдық аясымен байланысты).



денсаулық туралы ашық сабақ - денсаулық сабақ жоспары [Читать далее...]

Сабақтың мақсаты: Жас ұрпаққа адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажетті бағалы байлық екендігін түсіндіру;Сын тұрғысынан ойлау, шығармашылық қабі. Салауатты өмір салтын қалыптастыру мақсатында «Денсаулық –зор байлық» деген тақырыпта ашық тәрбие сағатын өткізгелі отырмыз. Слайд. Тапсырмалар: 1. Денсаулықтың достарына нелер жатады? 2. Ұқыпты да әдемі азамат болу үшін адам денсаулығына не қажет? 3. Денсаулықтың қастары дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Салауатты өмір салтын сақтау дегеніміз не? 5.-Денсаулық дегенді қалай түсінесіңдер? Денсаулық жеке адамның басты байлығы. Денсаулық адам тіршілігінің ең бірінші шарты. Болатова Айжан Болатовна. Сабақтың тақырыбы: Денсаулық – зор байлық. Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: оқушылардың денсаулық туралы, салауатты өмір салтының сырлары жайлы таным – білімдерін молайту және оны насихаттау, балаларды өз денсаулықтарына ықтиятты болуға баулу, денсаулықтың мәнін және оның баға жетпес қымбаттылығын ұғындыру. Дамытушылық мақсаты: ой-өрістерін, сана сезімдерінің тілдерін, шығармашылықтарын дамыту. Тәрбиелік мақсаты:адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан-жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі:сызбалар, оқушылардың ғазеттері, қолшатыр. Денсаулық – зор байлық» деп халқымыз айтқандай, денсаулықты еш нәрсеге. құрастырсаңдар сендерде денсаулық туралы мақал-мәтел шығады. Ал кәнекей. құрастырып көріп, сол мақалдың мағынасын ашайық. Сіздердің де дендеріңіз сау болсын-деп жылы тілегімізді білдіре отыра сабағымызды. мына әсем аяқтаймыз. Ән: «Болайықшы осындай». Рухани денсаулық өмірдің мәні. Сабақ жоспары 7- сынып Другое Другие методич. материалы Скачать материал Просмотрено: 0% Скачать материал ПОДБОР ОНЛАЙН-РЕПЕТИТОРА Есть проблемы с домашними заданиями? Воспользуйтесь помощью онлайн-репетиторов проекта «Инфоурок»: Выберите предмет: Выберите предмет Курс профессиональной переподготовки. Денсаулық таза ауада көбірек жүру. Денсаулық тазалық сақтау. Денсаулық тамақты шамадан тыс тойып ішпеу. Денсаулық тамақтан соң ауызды шайып, қолыңды жу. Материал орыс мектептерінде сабақ беретін мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға болады. Көркем еңбек (қыздар) пәнінен 5-9 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Дүниежүзі тарихы пәнінен 5-11 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Информатика пәнінен 5-11 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Көркем еңбек (ұлдар) пәнінен 5-9 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Математика пәнінен 1-6 сыныптарға арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Әліппе пәнінен 1 сыныпқа арналған Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары. Үлгісін көру. Сабақтың тақырыбы: Денсаулық өмір негізі Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың денсаулық>> құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, басты байлық екенін ұғындыру. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық. Құрметті оқушылар «Салауатты өмір көтеріңкі көңіл» деген тәрбие сағатымызды ашық деп жариялаймыз. Бүгінгі тәрбие сағатымыздың жоспарымен таныстыра кетсек: Бұл бөлімдердің барлығы да бүгінгі ұрпақ тәрбиесі үшін маңызды мәселелер болып табылатынына біз сенімдіміз. «Дені саудың жаны сау», «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»деп қазақ халқы айтпақшы қазіргі кезде келер ұрпақ жаман әдеттерге үйір, еліктегіш болып өсіп келе жатқаны кім кімге де ақиқат. 2 топқа: 1. Денсаулықты сақтау үшін қандай ережелерді орындау керек? Жеке бас гигиенасын сақтау күн тәртібін орындау. Дене шынықтырумен шұғылдану, дұрыс тамақтану, организмді шыңдау, белсенді, қайырымды және ақжарқын болу. Сабақтың тақырыбы: Денсаулық- зор байлық. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Мәтінмен жұмыс жасайды, аударады, әңгімелейді, сөйлем құрайды. Денсаулық, спорт туралы мәлімет алады. Дамытушылық: Оқушыладың сөздік қоры молайады. Ойлау қабілеттері дамиды, ойын толық жеткізуге үйренеді. Тәрбиелік: Денсаулық туралы пайдалы кеңестер алады. Спортқа сүйіспеншілік сезімдері оянады. Сабақтың көрнекілігі: техникалық құралдар: 1. интерактивті тақта, компьютер, 2. тестілеуші құрал 3. спорт туралы оқушылардың слайдтары Сабақтың түрі: Интерактивті Сабақтың әдісі: презентация, түсіндіру, оқу аудару, талдау, топтық, жеке жұмыстар, суретпен жұмыс, сұрақ жауап, сергіту ойыны, тест. Денсаулық – зор байлық» деп халқымыз айтқандай, денсаулықты еш нәрсеге. құрастырсаңдар сендерде денсаулық туралы мақал-мәтел шығады. Ал кәнекей. құрастырып көріп, сол мақалдың мағынасын ашайық. Сіздердің де дендеріңіз сау болсын-деп жылы тілегімізді білдіре отыра сабағымызды. мына әсем аяқтаймыз. Ән: «Болайықшы осындай». Тәрбиелеу: Денсаулық сақтауға, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу, білімді, тәрбиелі, мейірімді, ұстамды, өзін-өзі тәрбиелей алатын жеке тұлға етіп қалыптастыруға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: топтық, ұжымдық. Әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік әдістер, ойнау әдісі, талдау-жинақтау, сахналау. Пән аралық байланыстар: экология, музыка, дене шынықтыру.


дене шынықтыру деген не
митсубиси асх
idl.ksu расписание
энергия алмасу кезеңдері
мишка умка астана

.
==============================================================

~~~~~ посудомоечная машина bosch: инструкция значки ~~~~~

==============================================================
.