인송문화관 홈페이지

자유게시판

көпбұрыш дөңес көпбұрыш 8 сынып

페이지 정보

profile_image
작성자 Buster
댓글 0건 조회 2회 작성일 24-10-01 23:05

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көпбұрыш дөңес көпбұрыш 8 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Көпбұрыш – кез-келген тұйық сынық сызық. Сынық сызықтың әр бөлігі – қабырға, қырғи қабақ соғыстың басталуына себепші әр ұшы- төбесі болады. Көпбұрыштың барлық қабырғасының қосындысы. Сынып: 8. Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы. 7-сыныптағы көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларын білу;. 8.1.1.2. Ашық сабақ "Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыштар" 8 сынып. Материал туралы қысқаша түсінік. Материал барлық математика пәнінің мұғалімдеріне өте қажет. Бұл қысқа. Көпбұрыштар, дөңес көпбұрыштар. Сабақта қарастырылатын оқу мақсаттары: 8.1.1.1. көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларын білу; 8.1.1.2. көпбұрыштың ішкі. Көпбұрыш анықтамасын, көпбұрыш элементтерін түсіндіруге келесі слайдтар қолданылады. Жеке жұмыс. Мақсаты: Жаңа тақырыпты қарапайым жағдайда. Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш. 8 сынып. — Mektep Online — БІЗ. Көпбұрыштар. Дөңес көпбұрыштар 2-сабақ (Геометрия, 8 сынып, I тоқсан) Пән: Геометрия Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпбұрыштар. Сабақ тақырыбы. Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш. Дөңес көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысы туралы теоремалар. Диагональдарын есептеу. Геометрия 8-сынып (жаңа нұсқа). Оқушылар: көпбұрыш анықтамасын және оның элементтерін біледі; төртбұрыштың түрлерін біледі және олардың қасиеттерін қорытып шығарады. Дөңес көпбұрыш. Геометрия 8 сынып 1.22 есеп???? Жаңа видеоларды жіберіп алмас үшін арнаға тіркеліп. Көпбұрыш #дөңескөпбұрыш #МЕКТЕП_OnLine #MEKTEP_OnLineБілім беру сайты: OnLine Білім беру жобасы. Дөңес көпбұрыш. (10 сабақ) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.1.1 Көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларын білу. 8.1.1.2.Көпбұрыштың. Дөңес көпбұрыш. (10 сабақ) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.1.1 Көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларын білу. 8.1.1.2.Көпбұрыштың. Төртбұрыштарды зерттеу. Күні: Сынып: 8. Мектеп: Достық жалпы орта білім Көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтерін біледі, көпбұрыштың ішкі.



саралап оқытудың тиімділігі - саралап оқытудың түрлері [Читать далее...]

Саралап оқытудың тиімділігі, саралап оқытудың түрлері Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын оқу-тәрбие процесіне енгізіп және ғылыми-әдістемелік құжаттар мен ұсыныстармен қамтамасыз етсек, онда дәстүрлі оқытудың төмендегідей. Саралап оқыту: әр оқушыны қолдау үшін оқытудың тиімді әдістері мен түрлері атты Мақала, пәні Жаңартылған бағдарлама. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Ал, саралап оқыту дегеніміз:оқыту мен оқуға қатысты анықталған ортақ қасиеттері ескере отырып дайындалған, оқушылар тобына мұғалімнің оқу үдерісін. Түрлері, әдістері туралы кеңестер алып, жаңа біліммен қаруланды. Ал химия пәні бойынша Марат Атабаевтың өткізген онлайн сабағында. Әдістемелік нұсқаулықта бастауыш сынып пәндерін оқыту үдерісінде қолдануға болатын саралаудың әдістері мен тәсілдері ұсынылған. Оқыту барысында саралау. Саралап оқытудың өзектілігі және мүмкіндіктері. Оқуды жақсартатын тиімді оқыту және оқу белсенді оқу тәсілдерін түсіндіру. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын оқу-тәрбие процесіне енгізіп және ғылыми-әдістемелік құжаттар мен ұсыныстармен қамтамасыз етсек, онда дәстүрлі оқытудың төмендегідей. Tagged with: Байхадамова Баян Ерпайызқызы САРАЛАП ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ ЖОЛДАРЫ. Previous: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Next: Қашықтықтан оқытудың пайдасы. Tagged with: персоналды басқару деген не Байхадамова Баян Ерпайызқызы САРАЛАП ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ ЖОЛДАРЫ. Previous: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Next: Қашықтықтан оқытудың пайдасы. Деңгейлеп саралап оқыту дегеніміз не 2. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы 3. Деңгейлеп саралап оқытудың тиімділігі iii. Механика тарауы iv. Кинематика 1. Кинематиаканың алғашқы ұғымдары 2. Саралап оқытудың ең басты шарты сынып оқушылары үш топқа бөлу. Бірінші топқа мынадай оқушылар топтастырылады: ал давай - күт мені скачать қабілеті жоғары, білім, білік дағдылары. Оқыту жүйесіндегі басты бағыт жеке тұлғалық қасиетке бағытталған білім беру жүйесі. Сондықтан оқыту процесі мазмұнды және ісәрекетке бағытталуы тиіс, оған. Деңгейлеп-саралап оқыту. 17. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының оқытушыларға тиімділігі. 18. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясында жұмыс міндетті үш деңгейлік, 19. деңгейлеп-саралап. Түрлері, әдістері туралы кеңестер алып, жаңа біліммен қаруланды. Ал химия пәні бойынша Марат Атабаевтың өткізген онлайн сабағында. БЕЙІМДІК МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ АНАЛИЗ ЭЛЕМЕНТТЕРІН САРАЛАП ЖӘНЕ ДАРАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ деңгейлеп саралап оқытудың деңгейлері мен саралаудың түрлері баяндалады жне бейімдік.

классные часы по профилактике религиозного экстремизма и терроризма тұлға әлеуметтануы презентация, жеке тұлғаның әлеуметтенуі жүсіп баласағұнның құтты білік, құтты білік толық нұсқа қазақстан республикасы тәуелсіздігінің 20 жылдыгына, қазақстан қалай дамыды марс пен жердің айырмашылығы, алып ғаламшарлар марс орбитасынын тысқары орналасқан 5 сала балабақша слайд бауыржан момышұлы батыр тұлға, бауыржан момышулы руы кандай жаңа бизнеске тілек, магазин ашылуына тилек
студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстары презентация
ұшқан ұя повесі бойынша жазылған әдеби сын пікірлер
ағаштан киіз үйдің негізін жасайтын шебер
көшбасшылық стильдері
корпоративтік басқару

.
==============================================================

~~~~~ оқыту процесінң міндеттері ~~~~~

==============================================================
.