인송문화관 홈페이지

자유게시판

балалардың өзін өзі реттелуі басталатын жас - оқушылардың өзін өзі ынт…

페이지 정보

profile_image
작성자 Kirk
댓글 0건 조회 2회 작성일 24-09-30 18:41

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
балалардың өзін өзі реттелуі басталатын жас - оқушылардың өзін өзі ынталандыра отырып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мектеп оқушысының өзін-өзі тәрбиелеуге ұмытылып, бойында дұрыс адамгершілік қасиеттердің қалыптасуы – қазірпгі уақыттың, психология, педагогика ғылы. Баланың өзін-өзі бағалауын қалыптастыру мәселелері – оның тұлғасын дамытуды анықтайтын маңызды мәселе. Осы өзін-өзі бағалау адамға әртүрлі өмірлік жағдайларда белсенді таңдау жасауға, оның ұмтылыстары мен құндылықтары деңгейін анықтауға көмектеседі. Міне, осы өзін-өзі бағалаудың екінші рет пайда болуы мектпп жасында өтеді, әрі 1 сынып пен 4 сынып аралығында анық байқалады. 1 сынып оқушыларында әлі балаға тән өз басын бағалау ұғымы болады. Мысалы, бірінші сынып оқушылары үшінші сыныптағыларға қарағанда өзін жоғары бағалайды. Міне, осы өзін-өзі бағалаудың екінші рет пайда болуы мектпп жасында өтеді, әрі 1 сынып пен 4 сынып аралығында анық байқалады. Өзін өзі ынталандыра алатын оқушы болу; оқуға деген оң көзқарасты дамыту; оқушы ретінде өздеріне деген оң қарым-қатынасты дамыту. Д. Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер. Е. Өзін-өзі таныта білу. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу-. А. Өзін құрметтей білу. В. Өзін түсіне білу. С. Өзіне сене білу. Д. Өзіне сенбеу. Е. Өзін-өзі таныта білу. «Мен» тұжырымдамасының авторы —. А. Мерсер. 19. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған. А) 1985. В) 1940. Ж: Оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыру, Оқушылармен тиiмдi керi байланысты қамтамасыз ету; Оқушылардың өзiндiк оқуға белсендi қатысуы; Бағалау нәтижелерiн ескере отырып, оқытуды өзгерту; Оқушылардың өздерiн –өздерi бағалай алуы және өздерiнiң оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсiнудiң қажеттiлiгi. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы.Ж:М.Монтессори. Жекелеп оқыту Ж: оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру. Оқушының сабаққа ықыласты болуы және өзін-өзі ынталандыруы Ж: ішкі уәж. Балалардың өзін-өзі реттелуі басталатын жас А) 3-4 Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым A) Рубин B) О. Милла C) Чамот D) Оксфорд E) Р.Эмилия 19. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған. А) 1985 В) 1940 C) 2000 D) 1960 E) 1998 20. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы ішкі уәж. Оқушылардың сабаққа ықыласты болуы, және өзін-өзі ынталандыру. ішкі уәж. Оқушылардың сын тұғыдан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі «сыңаржақтылықтың болмауына» сәйкес келетін сипаттама Өзге идеяларды қабылдауға ашық болу. Тұлғаның өмір жолында өзін-өзі дамытуына, мүмкіншіліктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс. білім беру. Тұлғаның іс-әрекет, қылықтары ортамен байланысқа түскендегі сан алуан әсерлерге жауап түрінде көрінеді деген тұжырымға негізделген модель түрткі реакция. Балалардың өзін-өзі реттелуі басталатын жас. А) 3-4. B) 5-7. Г) Жас ерекшеліктерін ескере отыра оқыту. 23. Флейвелл бойынша метатануды өлшеудің құрылымы: А) Өзін оқушы деп білуі 10 нұсқа. 1. Перри бойынша өзін-өзі реттеп оқытудың элементтері қандай? a) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы. b) Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы. Балалардың өзіне-өзі қызмет көрсетуі өзін-өзі, өз киімін, заттарын, тұратын орнын гигиеналық күтуді қамтитын тұрмыстық еңбек түрі. Балаларды еңбекке баулу Балалардың өзіне-өзі қызмет көрсету басталады. Тіпті, баланың өзін-өзі бағалауы да төмендей бастайды. Өзінің үнемі жолы болмайтындай сезіп, өмір сүруге деген құлшынысы азаяды, тіпті өзін жеккөріп кетеді. Ұялшақ балаларды мынадан анықтауға болады. Өзін-өзі бағалау тестісін алғанда олар өзлерін төмен көрсетеді. Содан байқап, мұғалімдер жұмыс жасаулары керек. Өзін-өзі бағалау арқылы адамның мінез-құлқы реттеледі, өзіне сыни көзқараспен қарауға үйренеді. Оқушыны сенімділікке, ойлануға, шығармашылыққа тәрбиелеуге баулиды. 1. Оқушының өзін-өзі бағалауын арнайы жағдаят арқылы анықтау. Мысалы, мұғалім бақылау жұмысы кезінде баланың дәптеріне қарап әдейі қате бар екенін айтты делік (ол жұмыста қате болмаса да). Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген үмтылыс пен. Балалардың жөніндегі түсіндіру. Қыз тәрбиесі ұлт тәрбиесі. Осыған орай бүгінгі таңда жас ұрпақты жеке тұлға етіп дамытуда жаңаша Оқушылардың өзін өзі дамыту мен тәрбиелеуін. Ұсынылған баяндамада мұғалім оқушылардың қазақ тілі пәнінде қалыптастырушы бағалау бойынша тәжірибесінде кездескен қиындықтар мен кедергілерді еңсерудегі өзін-өзі және өзара бағалауды қолданудың тиімділігі туралы іс-тәжірибесімен бөліседі, бағалауға қатысты оқушылармен жүргізілген бірнеше жазбаша сауалнама және ауызша жүргізілген кері байланыстармен таныстырып, зерттеудің нәтижесін көрсетеді. Осылайша екінші курста оқып жүргенімде дебаттарға қатыса бастадым. Әр ойын сайын тәжірибе жинап, жарты жылдан кейін факультет деңгейінде, кейін университет, қала, облыс деңгейінде жеңімпаз болдық. Одан кейін Ұлттық пікірсайыс турнирі болды. Бұл ретте дебат ойындары мен мектептегі өзін-өзі басқару тетіктері жоғарыда аталған қабілеттерді қалыптастырады. Дебат тек зияткерлік ойын емес, ол – сыни ойлау дағдыларын қалыптастырып, ақпаратты дұрыс талдауға, командамен бірлесіп жұмыс істеуге, сұрақ қойып, оларға нақты жауап беруге үйрететін білім беру технологиясы. Бұл ретте мектептегі өзін-өзі басқару жүйесінің де ықпалы зор. Соның негізінде еліміздегі мектептер өзін-өзі басқару технологияларын енгізе алады. Бастамбеков Бексултан Learn with flashcards, games, and more — for free. Жас ұрпақты оқыту жəне тəрбиелеу үрдісінің оңтайлы əлеуметтік- циялары тек олар оқушы тарапынан өзін-өзі басқарудың (өздігінен ме-. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы ішкі уәж. Оқушылардың сабаққа ықыласты болуы, және өзін-өзі ынталандыру. ішкі уәж. Оқушылардың сын тұғыдан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі «сыңаржақтылықтың болмауына» сәйкес келетін сипаттама Өзге идеяларды қабылдауға ашық болу. Тұлғаның өмір жолында өзін-өзі дамытуына, мүмкіншіліктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс. білім беру. Тұлғаның іс-әрекет, қылықтары ортамен байланысқа түскендегі сан алуан әсерлерге жауап түрінде көрінеді деген тұжырымға негізделген модель түрткі реакция.

токсикоз деген не қазақша, токсикоз деген не презентация зиятында ауытқуы бар балалар, сеген тақтасы шашты әңгімесі сюжеттік құрылымы, шашты әңгімесі қай жылы жазылды ат әбзелдері туралы мәлімет, ат әбзелдері таныстырылым кованые кровати малайзия в алматы, кованые кровати алматы medstore kz, медицинское оборудование астана елтеріс қаған туралы мәлімет, тоныкөк кім

жаратылыстану күн сәулесі - күннің сәулесі жерге қанша уақытта жетеді [Читать далее...]

Тәрбиелік: Туған елге, жерге деген сүйіспеншілікке, ұлтжандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу; рухани байлығын қалыптастыру, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін. Қ22 Қазіргі жаратылыстану концепциялары (биология): оқу кейін күн сәулесі түскен еттер саси бастады. Шыбындар ыдыс- Бюффон Жердің тарихын күн. Күннің жасы шамамен 5 миллиард жыл. Оның бетіндегі температура +6000° С-ге жуық. Ал ішкі жағындағы температура одан да көп. Жерге Күн қуатының 2 миллиардтан бір бөлігі ғана жетеді. Күн көзінен корпускулярлық және электромагниттік сәулелер шығады. Корпускулярлық сәулелену күн желі деп аталады, оның құрамына электрондар, протондар, гелий ядролары және басқа бөлшектер кіреді. Әр түрлі жерлердегі жер бетіне жететін күн сәулесінің мөлшерін жарық климаты деп атайды. Жер бетіндегі күн сәулесінің жалпы ағымының қуаты күн сәулесі өтетін атмосфера қабатының қалыңдығына байланысты. Бұл қабаттың қалыңдығы жергілікті жердің теңіз деңгейінен биіктігімен және көкжиектен күннің тұру биіктігімен анықталады. Күннің тұру биіктігі географиялық ендікке, жыл мезгіліне және тәулік уақытына байланысты. Күн сәулесі жерге 8,5 минутта жетеді. Ай жерден 80 есе жеңіл. Толық күн тұтылудың ұзақтығы 7,0 минуттан аспайды. Ал толық. Күн қызған газды шар (центріндегі температура 107 К, тығыздығы 105 кг/м 3).Күн ішінде өндірілетін энергияның орташа мөлшері 1,88x10 -4 Вт/кг. Күннен Жер орбитасы бірде алыстап, бірде жақындауына байланысты Күннің. Күн сәулесі – болашақтың сарқылмас энергиясы. Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Қазақстан халқына Жолдауында айтылған энергетикалық. Жер шарында пайдалы қазбалардың түрі өте көп. Бірақ бұл – «олар мүлдем сарқылмайды» деген сөз емес. Әсіресе, бүгінде отынның таптырмайтын түрлері мұнай мен газдың қоры жыл санап кему үстінде. Ғалымдарымыздың жуықтаған есептеулері бойынша қазіргі қарқынды тұтыну екпіні жалғаса берсе, табиғаттағы газ қоры шамамен 50 жылға, мұнай қоры 40-50 жылға ғана жететін сияқты. Күннің жасы шамамен 5 миллиард жыл. Оның бетіндегі температура +6000° С-ге жуық. Ал ішкі жағындағы температура одан да көп. Жерге Күн. Мұғалім А.Ертлеуова. Сабақтың тақырыбы: Күн сәулесі Жерге Қалай түседі. Оқу мақсаты: Күн және оның тіршілік үшін маңызы туралы мағлұмат бере отырып, Күн жүйесі туралы білімдерін толықтырады Ғарыштық денелерге нелер жатады? (Жер, Ай, Күн). -Күнге өте жақын орналасқан планета (Меркурий) (Меркурийдің беткі жоғарғы температурасы 4000С). Ең ыстық ғаламшарды ата. (Шолпан) Жерден екі есе кіші ғаламшарды ата. (Марс). -Ең үлкен ғаламшар ата. (Юпитер 11 есе үлкен) Жерден 90 есе үлкен ғаламшарды ата. (Сатурн). Күн жүйесінен алыс орналасқан ғаламшар. Күннің жасы шамамен 4,5 млрд. жыл. Оның сәулесі Жерге шамамен 8 минутта жетеді. Күн бізге жылу мен жарық береді. Күн Жерді айнала қозғалады. Күн сәулесі жер бетіне жеткенде, үшке бөлінеді: жылылық сәулесі, көзге көрінетін ақ сәуле және көзге көрінбейтін ультракүлгін сәуле. Бұлардың пайыздық қатынасы жыл мезгіліне, тәулік уақытына, географиялық орнына қарай өзгеріп отырады. Қарашадан бастап ақпан айына дейін біздің елімізде ультракүлгін сәуле жоққа жақын. Наурыз айынан бастап ол сәуле көбейе береді де, маусым, шілде айларында көбею шегіне жетеді. Одан кейін керісінше азаяды. Сағат күндізгі 11-12 — күн сәулесінің қызған уақыты. Кейбір адамдар күнге қыздырынғанның жөні осы екен деп тал түсте ыстық құм үстінде жатады. Кейбір ата-аналар сірке суын баланың қолы жететін жерге қоя салады. Соның салдарынан бала уланып қалады. Желтоқсанда ең қысқа күн, күннің көзі сирек қонақ, ауа-райы бұлыңғыр, Қорытынды. Барлық әр түрлі қар қиыршықтарында сәуле саны бірдей. Күн сәулесі – болашақтың сарқылмас энергиясы. Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Қазақстан халқына Жолдауында айтылған энергетикалық. Жануарлардың зат алмасу үрдісі қанша баяу, қарқынсыз жүрілсе де одан көлеңкелі, салқын жерді жағаттайды да, салқын түссе, күн сәулесі түскен орынды. Күннен жерге дейінгі қашықтық шамамен 150 млн км.Жарық жылдамдығы 30 000 км/с.Жарық күннен жерге қанша уақытта жетеді? Ответ. Ответ дан esmxanramazanov01. t=s/v сондаа t= км 300 000 км/с = 500 с = 8 мин 18 с. Ответ. Ответ дан Dilararushablenova. Рахмет. Ол газдан құралған өте ыстық шар тәрізді дене. Күннің жасы шамамен 4,5 млрд. жыл. Оның сәулесі Жерге шамамен 8 минутта жетеді. Күн бізге жылу мен жарық береді.


как проверить код тн вэд на санкции
ата баба аманаты эссе
сутектің тазалығын қалай тексереді
абайдың 5 ші қара сөзі
чтобы она влюбилась

.
==============================================================

~~~~~ тәмпіш қара композициялық талдау ~~~~~

==============================================================
.