인송문화관 홈페이지

자유게시판

мектеп шаруашылық меңгерушісінің лауазымдық міндеттері

페이지 정보

profile_image
작성자 Alejandro
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-25 05:08

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мектеп+шаруашылық+меңгерушісінің+лауазымдық+міндеттері
 
 
мектеп шаруашылық меңгерушісінің лауазымдық міндеттері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Лауазымдық міндеттері: білім беру ұйымының қызметін оның жарғысына сәйкес және осы біліктілік сипаттамаларына сәйкес басқарады; педагогикалық және әдістемелік кеңеспен бірлесіп. Лауазымдық міндеттері: нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының (бұдан әрі – МДҰ) қызметін басқарады. Лауазымдық міндеттері: Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды, оқушыларды тәрбиелеу бағдарламаларын жасауды, оларды іске асыру бойынша жаңа тәсілдерді қамтамасыз етеді. Жұмыскерлердің негізгі құқықтары мен міндеттері Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 22 және 23-баптарымен регламенттеледі. Әрбір мектеп жұмыскерінің міндеттерін барынша нақты анықтау үшін лауазымдық міндеттер. Лауазымдық міндеттері: білім беру ұйымының қызметін оның жарғысына сәйкес және осы біліктілік сипаттамаларына сәйкес басқарады; педагогикалық және. Мектеп директорының шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары Токашева Күнсулу Муканкызы, 1962 жылы 20 сәуірде Ақтобе облысы Темір ауданы, Шұбарқұдық ауылында дүниеге келді. Меңгерушінің шаруашылық. бөлім жөніндегі. орынбасары. _. _. _. _. 1. Шаруашылық мектеп-интернаттар, дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттар және әскери. Лауазымдық міндеттері: Ұйымның экономикалық және әкімшілік-шаруашылық қызметін ұйымдастыруды және жетілдіруді, перспективалық қызмет жоспарларын жасау. 2.1.Оқу-тәрбие үрдісін жүйелі ұйымдастыру, осы үрдістің дамуын басқару және бақылау жасау;. 2.2. Педагогтардың білім беру барысын әдістемелік тұрғыдан басқару;. Лауазымдық міндеттері: Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды, оқушыларды тәрбиелеу бағдарламаларын жасауды, оларды іске асыру бойынша жаңа тәсілдерді қамтамасыз етеді. Лауазымдық міндеттері Мектеп директорының әкімшілік-шаруашылық жұмыс жөніндегі орынбасары (завхоз) келесі лауазымдық міндеттерді орындайды: 3.1. мектептің шаруашылық қызметін басқарады. Мектеп директоры. _________________. Ж.Т.Казмуханбетова. Басшысының (директордың) орта білім беру, бастауыш, негізгі орта, жалпы техникалық және кәсіптік білім беру) ақпараттандыру жөніндегі. 2022 жылдан бастап №39 қазақ орта жалпы білім беру мектебінде директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарып келеді. ГУ Казахская.

баланың беті ісіп кетсе, жақ бет аймағының ісіктері презентация ванга ерлерге арналған махаббат заклинаниясы жемқорлықтың зияны, сыбайлас жемқорлықтың мемлекеттің экономикалық дамуына әсері түсімде алданып қалдым картамен болжау ұнатады ұнатпайды 36 карта сен бөлексің текст, сен болексин, сен шынымен баскасын ақбілек романы композициялық талдау, ақбілек романы сатылай кешенді талдау

ән біз ән айтатын дұға арқылы өмір сүреміз [Читать далее...]

Айгүл Бажанова, әнші, композитор: Бұл Алладан медет. Ән — ең кең таралған музыкалық шығармалар жанры, музыка және поэзия өнерлерінің ортақ туындысы. Ән мазмұнына қарай (азаматтық, революциялық. Мұқағали жырларына жазылған әндер Әдебиет порталы. Керек, бажамның ән айтатын, домбыра тартатын өнері бар еді, сол кенеттен Біз әлі кереметтей өмір сүреміз» деді. Ол уайым-қайғы, кесел- кесапат. Бір жолы Хазіреті Айшаның тойдан қайтқанда „ән айтатын күң не деуі керек еді?„-деген сұрағына Аллаһ Расулы былай деп жауап береді. Ислам дінінде өлең мен әннің үкімі бірдей. Егер бұлар нәпсіқұмарлық қоздырып, шариғатқа қайшы нәрселерге үндейтін болса, немесе бір залымды немесе бір. Таңертең ұйқыдан тұрғанда оқылатын дұға اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِى اَحْيَاناَ بَعْدَ مَا اَمَاتَنَا وَاِلَيْهِ النُّشُورُ Оқылуы: «Әлхамдулилләһи әлләзи ахяна баъда мә әмәтәнә уә иләиһин. Пайғамбарымыз (с.а.у.) жиі оқыған дұғалар Ибн Мәсғуд (р.а.) айтады: «Пайғамбарлар пайғамбары Мұхаммед Мұстафа (с.а.у.) былай деген еді: «Аллаһым! Сенен тура жол, ар-ұят, тақуалық және көңіл байлығын тілеймін». Олай болса, ауруға шипа болатын Құран сүрелері мен Алланың Елшісі үйреткен дұғалармен таныссақ ӘРБІР ДЕРТТІҢ ДАУАСЫ БАР. Пайғамбарымыз (с.ғ.с.). Біз Моңғол деген елдің қол астында өмір сүреміз. Сенің елің, жерің тым алыста, жырақта қалған – деді. – Ол қандай ел, не деп аталады? – дедім. – Айту қиын. Оразамыз бен қасиетті айдағы дұға-тілектерімізді қабыл ет- кей", – деді аудандық мешіттің найб имамы Ахан Дүзбаев. Газет – уақыт айнасы, ол арқылы біз күн сайын. Аллаһумма-хфаз ни мин бәйни йәдәйиә уә мин халфи уә ‘ан йәмиини уә ‘ан шимәәли уә мин фәуқи уә ә‘ууз у би‘аз амәтикә ән уғтәәлә мин тахти. Мағынасы: Алладан басқа тәңір жоқ, Алла – ұлы. Әр күн сайын Құдайға дұға ет, Бұл — біз үшін мәртебе керемет. Жан досыңдай айт оған сырыңды, Ол ақтайды әр кез сеніміңді. Күнде үзбей дұға ет. 2. Әр күн сайын Құдайға дұға ет. Айгүл Бажанова, әнші, композитор: Бұл Алладан медет тілеген, дұға іспеттес ән еді 22 мая қаралды. Алғы сөз. Кіші жастағы оқушылар үшін ана тілі сабақтары өмірді, ондағы адамдық қарым- қатынастарды түсінуге ашылған терезе іспеттес.83 pages. Өз қалауына жете алмай санамызда қалып қойған шексіз арман, қиялымыз бір күн болмаса бір күні еш күтпеген кезде әр түрлі іштей мазасыздыққа, түрліше сансырауға ұшыратады. Біз осындай сәттерде дұға арқылы жан адамға. Сонда Пайғамбар (с.а.с.): «Мынау Аллаға дұға қылса жауап беретін, қажет сұраса беретін ең ұлы есімі арқылы дұға қылды», деген. (Әбу Дәуіт 2/80, Ибн Мәже 2/1268, Термези 5/550 Ахмад 3/120, Нәсәи 3/52). Пайғамбарымыз (с.а.у.) жиі оқыған дұғалар Ибн Мәсғуд (р.а.) айтады: «Пайғамбарлар пайғамбары Мұхаммед Мұстафа (с.а.у.) былай деген еді: «Аллаһым! Сенен тура жол, ар-ұят, тақуалық және көңіл байлығын тілеймін». Аллаһумма-хфаз ни мин бәйни йәдәйиә уә мин халфи уә ‘ан йәмиини уә ‘ан шимәәли уә мин фәуқи уә ә‘ууз у би‘аз амәтикә ән уғтәәлә мин тахти. Мағынасы: Алладан басқа тәңір жоқ, Алла – ұлы.


мұхтар әуезов қорғансыздың күні аудиокітап
мамандық таңдау сауалнама
мусина алмагуль кайдаровна отзывы

.
==============================================================

~~~~~ достармен саяхат ~~~~~

==============================================================
.