인송문화관 홈페이지

자유게시판

критериалды бағалау функциялары - критериалды бағалау міндеттері

페이지 정보

profile_image
작성자 Debra McPhillam…
댓글 0건 조회 5회 작성일 24-09-22 03:35

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
критериалды бағалау функциялары - критериалды бағалау міндеттері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Критериалдық бағалау бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған. Критериалды бағалау сапалы білім өлшемі, мақала Published on Author. Білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі. Критериалды бағалау оқу мен оқытудың қайнар көзі ретінде. Автор: Алтынбекова Улданай Жанабаевна. Научный руководитель: Бекжанова Бакытжамал Жорабековна. Рубрика: Молодой ученый Қазақстан. Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі: • заман талабына сай бәсекеге қабілетті, білімді, іскер, ойлау жүйесі дамыған, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай алатын жеке тұлғаны. Критериалды бағалау — бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктер мен салыстыру үрдісі. Критериалды бағалау технологиясы оқушы бойындағы үрейленуді басады және мұғалімді «төрешілік» қызметінен босатып, оқушы бойында өзін-өзі бағалау, өз іс-әрекетіне баға беру. Мектепішілік критериалды бағалау жүйесінде оқу үшін бағалау фокусын әрі қарай дамыту бағыты анықталды (assessment for learning). Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту;. 2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім.
Критериалды бағалау функциялары, критериалды бағалау міндеттері
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін ХБ белгілеген айқын критерийлерімен салыстыруға бағытталған, барлық қатысушыларға (оқушыларға. Критериалды бағалау білім беру процесіне қатысушы мұғалімдерге: оқыту сапасын жақсартуға, оқыту процесінде білім алушылардың тұлғалық дағдылары. Бағалау критерийі — білім алушының оқу жетістігі деңгейін анықтайтын белгі немесе өлшем. Ол дегеніміз балл қою критерийлері мен дескрипорларға. Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі. Жалпы білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау басшылығы. Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың оқу. Және баға қою арқылы өткізіледі. Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1) Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту; 2) Жүйелі. Критериалды бағалау- оқушының оқу жетістігін бағалау. Бұл бүгінгі оқыту жүйесінде өзекті талаптардың бірі болып отыр. Енді осы бағалауды қалайша қолданып келеміз.Бастапқы кезеңде нақты түсіне алмағанымыз рас. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Лицейде оқыту сапасын жоғарлату. Лицейде бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру. Критериалдық бағалау бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған.

ежелгі грекия өркениеті, ежелгі грекия тест 5 сынып темір 3 хлоридінің гидролиздену реакциясы, анион бойынша гидролизденетін тұз белге ақ мата байлау ең жұмыс істейтін қастандық неліктен сіз үлкен ет бөлігін армандайсыз? неге судағы қайықты армандайсыз, қайық яхтасының арманы кітабы көздің ашуы, көз ашыса не істеу керек түсінде қызыл жыланды армандау, түс жору кітапшасы

алладан сабыр сұрау дұғасы - сабырлы болу үшін [Читать далее...]

Сабырлылықтың уақыты Қазақстан Мұсылмандары Діни. Ал, тауқыметке тап болса, сабыр етіп, оны да өзінің мүддесі үшін қайырлы деп біледі. Ауыртпалыққа қарсы сабырлық танытып, намаз оқып Алладан жәрдем сұрайды. Дұға (Аллаһу та'аладан сұрау) әдебі 11 Сәхих және Аллаһу та'алаға мадақ дұғалары يع _ l d _ Z c l Z d _ e m ي _ e _ k ن тамағы харам болса, онда оның дұғасы қабыл болмайды! Себебі. Сабырлылық таныта білу – өз-өзіңді тәрбиелеу, «менменсіген» нәпсіні құрықтау, бойдағы қайраттылықты нығайту. Сабыр – иманды күшейтеді, айналадағы әрбір. Яғни, қай уақытта да Алла тағалаға: «Уа, Раббым, маған өзің разы болатындай қайырлы, иманды, ықыласты, адамгершілігі мол, көркем мінезді жақсы жар нəсіп ет» деп. Әл-Қуддус القُدُّوسُ Аса қасиетті. 6. Әс-Сәләм السَّلاَمُ Бейбітшіл. 7. Әл-Мумин المُؤْمِنُ Аса сенімді. 8. Әл-Муһәймин المُهَيمِنُ Толық басқарушы. 9. Алла Тағала былай дейді: «(Мұхаммед ғ.с.) сабыр ет. Расында, Алла жақсылық істеушілердің еңбегін (сауабын) жоймайды» («Худ» сүресі, 115-аят). Ендеше ұрпақ саналы, қайырлы, салиқалы, текті болу үшін әуелі Аллаһ Тағалаға дұға ету керек. Қалай дұға ету керектігін Аллаһ Тағала да бізге Құран Кәрімде пайғамбар қиссаларынан үйретеді. Әл-Қуддус القُدُّوسُ Аса қасиетті. 6. Әс-Сәләм السَّلاَمُ Бейбітшіл. 7. Әл-Мумин المُؤْمِنُ Аса сенімді. 8. Әл-Муһәймин المُهَيمِنُ Толық басқарушы. 9. Дұға (Аллаһу та'аладан сұрау) әдебі 11 Сәхих және Аллаһу та'алаға мадақ дұғалары يع _ l d _ Z c l Z d _ e m ي _ e _ k ن тамағы харам болса, онда оның дұғасы қабыл болмайды! Себебі. Ифтитах (бастау) тәкбірінен кейін құпия оқылатын «сәна» (мадақ) дұғасы: «Субханака Аллаһумма уә би-хамдика уә тәбәракас-мука уа та’ала жәддука уә ләә-иләһә ғайрук». Я, Алла! Сені тәсбих етіп. Алладан шипа сұрау үшін оқылатын дұға. اَللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ مُذْهِبَ الْيَأْسِ اِشْفِ اَنْتَ الشَّافِى لاَ شَافِىَ اِلاَّ اَنْتَ اِشْفِ شِفَاءً لاَ يُغَادِرُ سَقَمًا. Оқылуы. 1-Ықыласпен жасау. Ықылас дегеніміз, Алла Тағалаға серік қоспай, әрі ниетін риадан (көрсетіп істеу) таза ұстап, бір ғана Алланың разылығы үшін жасау.


тікбұрышты үшбұрыш катеттері
алыстама айдарбек скачать
астана байтерек эссе казакша

.
==============================================================

~~~~~ абай жолы ғасырлық туынды эссе ~~~~~

==============================================================
.