인송문화관 홈페이지

자유게시판

ашық сабақ талдау үлгісі - мұғалімнің сабақты өзіндік талдау үлгісі

페이지 정보

profile_image
작성자 Nona Cordell
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-22 01:49

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=ашық+сабақ+талдау+үлгісі+мұғалімнің+сабақты+өзіндік+талдау+үлгісі
 
 
ашық сабақ талдау үлгісі - мұғалімнің сабақты өзіндік талдау үлгісі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісі Сабақтың талдаушы: Біліктілігі жоғары деңгейдегі бірінші санатты Математика пән мұғалімі Сыздыкова Самал Сабақ өткізуші: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шоринов Қанат Сембіұлы Күні: ж. Сыныбы: 6 "В" сынып Пәні: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Есімдіктен өткенді қайталау. Өзара сабаққа қатынасу, тәжірибе алмасу мұғалімнің кәсіби өсуінің факторларының бірі. Сабаққа қатысу, талдау жасау үлгілері. Сабаққа қатысқан күні. Сабақты өзіндік талдауы Математика пәні мұғалімі Мукатаева Гульмира Шариповна, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Қазақ орта мектебі КММ,. Құрметті қолданушы, Назар аударыңыз: Сізге «Зияткерлік олимпиадаға» доступ берілді. Қазір тапсырыс беріп үлгеріңіз. Себебі, небәрі 13 күннен соң. Қазіргі замандағы сабақ – білім беру сапасының негізгі факторы». Сабақты жоспарлау және оған дайындалу кезеңдері;; Сабақты талдау және өз сабағына талдау. Өзара сабаққа қатынасу, тәжірибе алмасу мұғалімнің кәсіби өсуінің факторларының бірі. Сабаққа қатысу, талдау жасау үлгілері. Сабаққа қатысқан күні. Сабақ талдаудың педагогикалық аспектісі. Сабақтың педагогикалық аспектісі. Әдістемелік аспект. Психологиялық аспект. Сабақтаң жалпы дидактикалық және дара. Сабақты өзіндік талдау үлгі-шаблоны арқылы мұғалім өзінің әрекеттеріне объективті баға бере алады.,Мұғалімнің сабақты өзіндік талдауы: сабақтың тиімділігінің. Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісі Сабақтың талдаушы: Біліктілігі жоғары деңгейдегі бірінші санатты Математика пән мұғалімі Сыздыкова. Сабақты өзіндік талдауды өткізудің үлгісі. 9–11 сынып оқушыларына арналған тренинг элементтері бар «Біз өмірді таңдаймыз» практикалық сабағы. Мақсаты. Сабақты талдау схемасының қысқаша түрі: 1. Мектеп, сынып, пән, мұғалім, уақыты. 2. Сабақ тақырыбы. 3. Сабақтың мақсаттары мен міндеттері (сабақ басталмас бұрын. Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісі Сабақтың талдаушы: Біліктілігі жоғары деңгейдегі бірінші санатты Математика пән мұғалімі Сыздыкова Самал Сабақ өткізуші: русский язык 10 класс салханова Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шоринов Қанат Сембіұлы Күні: ж. Сыныбы: 6 "В" сынып Сабаққа өзіндік талдау жасау Мектеп: «№17 орта мектебі». Мұғалімнің атқаратын жұмыстарын белгілеу. Сабақты талдау барысында оқытушының немесе оқу шеберінің, оқушының сабақтың іс-әрекетін төмендегі. Сабақ үлгісі, өзіндік талдауымен. 5.1.1.1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен танысады.Тірек сөздер арқылы тақырыпқа байланысты мәтін құрастырады. Сабақ мазмұнын талдау: Сабақ мазмұнының стандарт талабына дәл келуі: Сабақ мазмұны ҚР 12 жылдық білім беру МЖБС байқау жобасының талабына сай келеді. Баяндаудың ыңғайлығы.





зета алматы время работы, зета алматы ташкентская режим работы наказание за употребление марихуаны за рулем, статья за употребление марихуаны грэс аксу отдел кадров, түс жору бастырылу работа в аксу для женщин билайн тіркеуден шығару, билайн номер білу государственные ценные бумаги: виды, ценные бумаги рк их виды современная культура казахстана эссе, особенности и ценности национальной культуры эссе суеверия у казахов традиции, казахские суеверия связанные с природой қазақстанда 1911 жылы игерілген мұнай кен орны, көмірді шахталық әдіспен өндіретін алап математика 6 сынып бжб 1 тоқсан жауаптары 1 нұсқа, математика 6 сынып бжб 3 тоқсан 1 нұсқа
мектепшілік олимпиада қазақ тілі 6 сынып
моя будущая профессия на казахском языке
семей полигоны қай жылы ашылды
русский язык 10 класс салханова
алтын орда қай жылы құрылды

.
==============================================================

~~~~~ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі ~~~~~

==============================================================
.