인송문화관 홈페이지

자유게시판

мұғалім және баланың жеке тұлғасы - мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіб…

페이지 정보

profile_image
작성자 Alisa
댓글 0건 조회 8회 작성일 24-09-16 03:40

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мұғалім және баланың жеке тұлғасы - мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. А) Мұғалімнің жеке тұлғасында маңызды орынды оның құнды құрамдас бөлігі алып жатыр. Бұл әлеуметтік реттеу барысындағы адамдардың бір – бірімен қарым – қатынасы және жеке тұлғаның тәртібі. Тәрбие тарихи және негізгі сипаты, оның қазіргі қоғам дамуындағы көрінісі. Жеке тұлға – тәрбие процесінің және өзіндік дамудың субъектісі. 2-тақырып. Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары: Әрбір мұғалімнің кәсіби: Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ: Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері: Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі баланың жеке басының қалыптасуына айтарлықтай әсер етеді. Мұғалім үнемі қажетті ақпарат көзі болуы керек. Кәсіби шеберлік көбінесе мұғалім тұлғасының ең маңызды кәсіби сапасы ретінде қабылданады. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі деп табысты педагогикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби және жеке. Oсылайша, бүгінгі таңда әрбір мұғалім жеке және кәсіби өсе алатынына жағдай бар деген қорытынды жасауға болады: жаңа білім алу. Педагогтің жеке тұлғасы — ULAGAT. Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары: Әрбір мұғалімнің кәсіби: Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби. Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі Тапсырма: «Менің сүйікті ұстазым», «Мұғалім идеалы», «Қазіргі мұғалім Ол қандай өлшемі: 16,79 Kb. #69735: Мұғалімнің жеке. Кәсіби-құзыретті болып педагогикалық қызмет, педагогикалық қарым-қатынас, мұғалімнің жеке тұлғасы жүзеге асырылатын, оқушыларды oқыту мен тәрбиелеуде жақсы нәтижелерге қол жеткізетін. МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ Презентация. Мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға-мұғалім. (Strong. Ward Атақты, ұлы тұлғаХариес өзінің «тәрбие болжамдары» кітабында баланың тәрбиесіне жеке. ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ: Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері: Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби. Мұғалімнің кәсіптік мәдениеті. Бірде мұғалім бітіретін оқушылардан. Мұғалімнің кәсіптік этикасы, педагогтік әдептілігі. Мұғалімнің кәсіптік мәртебесі және. ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ: Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері: Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби. Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. 3.1. Педагог тұлғасына қойылатын қазіргі талаптар.

мен оның кішкентай үкілері бар үкі туралы армандадым, бұл не үшін? әкең жылағанда неге армандайсың айгүл кемелбаева қоңыр қаз, айгүл кемелбаева сұрақ жауап менің атым қожа кітабы pdf дайын мақалалар, мақала тақырыптары бастауыш сынып арман кітабын ауруханада емдеу уақытша жер пайдалану құқығы, жер кодексі 44 бап сиқырлы рәсімдер сыныптастары, жаһандық құзыреттілік на русском демалу үшін арабша дұға



нағашы апа туралы тақпақ туған күнге неліктен үйленбеген әйел мысық туралы армандайды? түсімде ит шабуылдап жатыр екен жігіт бала туралы армандады, ол не туралы армандайды, қыз жақ құдалыққа не апарады әпкемнің баласы маған кім ұйықтап жатқан балаға оқылатын нәресте қорқынышына арналған емле құрбан айт 2024 қашан басталады шымкент, айт қашан болады 2024 неге тырнақ туралы армандадыңыз? сиқырдағы қате дегеніміз не
мәтінмен жұмыс тапсырмалары 4 сынып
өз білімін жетілдіру жоспары бастауыш сынып мұғалімі
жақсы әйел қандай болу керек

әке туралы ой толғау кітабы
алигазы торткара - и снова ночь
мцфэр расшифровка

.
==============================================================

~~~~~ бауырды жоқтау сөздері ~~~~~

==============================================================
.