인송문화관 홈페이지

자유게시판

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

페이지 정보

profile_image
작성자 Adele
댓글 0건 조회 4회 작성일 24-08-29 00:47

본문

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات هزینه طراحی سایت ارزان وب‌سایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، بهترین شرکت طراحی وب سایت گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.

مخاطبان اینترنتی به دنبال رنگ و شکل‌های جذاب هستند. آنها از دنیای سایت‌ها توقع ندارد که مثل یک کتاب پر از متن‌های یک دست باشند. یک اشتباه رایج در طراحی سایت عدم توجه به این موضوع است. استفاده طولانی از متن، چشم مخاطب را خسته می‌کند و باعث می شود دیرتر به محتوای مورد نظر خود دسترسی یابد. در نتیجه با یک کلیک سایت را می بندد. بهتر است از طراحی وب سایت در تهران صفحات کتاب مانند دوری کنید. می توانید برای هر بخش سایت یک تیتر با طراحی وب سایت در تهران فونت و رنگ جذاب طراحی کنید. بخش کوچکی از متن دیده شود و برای مخاطبی که به دنبال آن موضوع است طراحی سایت با وردپرس لینک ادامه مطلب را طراحی کنید تا با کلیک بر روی آن وارد صفحه دیگری شده و ادامه مطلب مورد نظر را بخواند.
۱۷- بررسی مرورگرها

یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحه‌ی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحه‌ی فرود، از چه شیوه‌هایی تغذیه می‌شود و ورودی می‌گیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویس‌های متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM می‌توانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایت‌هایی بزنید که به صفحه‌ی لندینگ مد نظر شما لینک داده‌اند. سرویس‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینه‌ی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینک‌ها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش می‌شوند، الزاماً مهم‌ترین‌ها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود می‌آیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایده‌هایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایت‌ها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایت‌ها بالعکس، می‌کوشند همه را از شبکه‌های اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحه‌ی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.

به این نکته توجه کنید که هدف از تمام این صفحات این است که مخاطب با کلیک بر روی آنها، وارد سایت شود.
اهمیت صفحه فرود
اهمیت صفحه فرود

برخی از اطلاعات بسیار مهم‌اند و قطعا مخاطبان زیادی را جذب می‌کند. سعی کنید آن کلمات را بلد کنید تا هزینه طراحی سایت ارزان راحت‌تر در معرض دید قرار بگیرند. می‌توانید بخشی از مقالات و اطلاعات اصلی سایت را به صورت خلاصه و بلد شده در صفحه اول سایت نمایش دهید و مخاطب را برای خواندن اطلاعات کامل به صفحه دیگر ارجاع دهید.
۱۰- تیتر جذاب