인송문화관 홈페이지

자유게시판

шұғаның белгісі тарихи құндылығы - шұғаның белгісі талдау

페이지 정보

profile_image
작성자 Trista
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-20 15:37

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
шұғаның белгісі тарихи құндылығы - шұғаның белгісі талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Майлин «Шұғаның белгісі» повесіне сюжеттік – композициялық талдау жасау. Көпшілігі: шығармадағы проблемалық фактілерді тауып,оның туындауына себеп болған идеяларды ажыратып. Шұғаның белгісі» хиқаяты. Өзінің проза жанрындағы тұңғыш туындысы—»Шұғаның белгісі» хикаятын Б. Майлин жасы жиырмаға толар-толмаста «Садақ». Повестегі бас кейіпкер – Шұғаның бейнесі әртүрлі іс-әрекеттің даму барысында айқындалады. Кейіпкер арқылы тағдырына ата-анасын да емес, бауырларын да емес. Мұғалімніңаты-жөні: Конысбаева Г.Ж. Сынып:9. Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы. Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятының тақырыбы мен идеясы. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу.
Шұғаның белгісі тарихи құндылығы, шұғаның белгісі талдау
Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы Майлин «Шұғаның белгісі» жүктеу/скач55 Kb. Сыныбы: 9 Пәні: қазақ әдебиеті. Сабақтың тақырыбы: Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы. Сабақтың мақсаты:9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы. Сондай шығармаларының бірі – «Шұғаның белгісі». Повесте ең өткір мәселе – әйел теңсіздігі сөз болған. Шығармада бірін бірі сүйген екі жастың – Шұға мен Әбдірахманның арманына жете. Майлин «Шұғаның белгісі» повесіне сюжеттік – композициялық талдау жасау. Көпшілігі: әскери қызметшілер деп кімдерді айтады шығармадағы проблемалық фактілерді тауып,оның туындауына себеп болған идеяларды ажыратып. Шұғаның белгісі. Бұл бет үшін навигация: iv Эпикалық жанр түрі; vi.1. Шығарманың басталуы. vi.2. Шығарманың дамуы. vi.4. Шығарманың шиеленісі. vi.5. Шығарманың шарықтау шегі. vi.6. Шығарманың шешімі. Адам жанының құпиясы. Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятындағы автор бейнесінің рөлі. Қазақ әдебиеті, 9 сынып, сабақ жоспары. 2-сабақ. Ал Бимұхамбет «Шұғаның белгісі» деген бір хикаясын тапсырды. Бұл хикаяны ол бұрын жазды ма, əлде тапсы- рынды бойынша жазды ма – оншасын білмеймін. Хикаяға. Шығарма не себепті «Шұғаның белгісі» деп аталды? Құндылықтар дарыту, Өз өмірі үшін жауапкершілікті сезіну, өз мақсаттары үшін күресе білу. Салыстырып, тарихи-көркемдік құндылығын бағалайды Шығарманың көркемдік тіліне талдау жүргізіңіз. Б.Майлин «Шұғаның белгісі». Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ жауап, тромбопол 100 мг цена алматы пікіралмасу, іздендіру, кейіпкерге талдау жасау. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу өнері, шешендік өнер. Оқушылар «Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне ат қою арқылы негізгі оқиғаларға түсінік береді. 1.Қос жолаушы. 2.Сұлу қыз – Шұға. 3.Кездесу. 4.Учитель Әбдірахман. 5.Ғашық жүректер. 6.Хат.












.
==============================================================

~~~~~ кәсіпкерліктің даму тарихы ~~~~~

==============================================================
.